Rondleiding

Om een goed beeld te krijgen van de mogelijkheden van de tool kunt u onderstaande video's bekijken.

 

Video's

Klik op de afbeelding om de video te bekijken.

1. Clickshare - Gebruik & resultaat

Meer dan 15 vraagtypen

Deze nieuw vraagsoort is een open visualisatievraag waarbij de respondent middels gekleurde bollen (groen, rood of oranje) negatieve, positieve of neutrale opmerkingen kan maken betreffende een bepaald onderdeel van een afbeelding (website, folder of logo). Ideaal voor het achterhalen hoe uw communicatie uiting gewaardeerd wordt.

Bekijk de video

2. Rapportages - Complete rapportages met een paar klikken

Meer dan 15 vraagtypen

Met een druk op de knop zijn alle resultaten inzichtelijk. U kunt uw grafieken direct voor in Word of PowerPoint gebruiken. Met behulp van PDF- en tekstfunctie kunt u uw rapport opmaken en direct verzenden.

Bekijk de video

3. Vraagtypen - Overzicht beschikbare vraagtypen

Meer dan 15 vraagtypen

Er zijn een heel aantal creatieve vraagtypen voorhanden, oa: Click & Share: toetsen van websites, abriposters, verpakkingen, etc; Waslijn: rubriceren van merk- en productnamen, wensen en verwachtingen van klanten, Hot-or-not: meet en vergelijk de waardering en bekendheid van merken, logo's, producten.

Bekijk de video

4. Routing - Makkelijk in te stellen

Meer dan 15 vraagtypen

Afhankelijk van uw keuze kunt u uw uitnodiging klaarzetten op een door u gewenst moment en volautomatisch laten versturen. U kunt ook meteen een herinneringsemail klaarzetten. Tijdens het verzamelen via elke van de drie mogelijkheden kunt u online het verloop monitoren via uw PC, tablet of smartphone. 24/7 en overal real-time inzicht in uw onderzoek.

Bekijk de video

5. Panelstatistieken

Meer dan 15 vraagtypen

Uitgebreid inzicht in uw panel en voor alle standaard onderzoeken beschikt onderzoekstool over benchmark gegevens

Bekijk de video

6. Belmanagement

Meer dan 15 vraagtypen

Het uitvoeren van onderzoek kan op verschillende manieren. Gebruikt u nu interviews, focusgroepen, observaties, online of schriftelijk onderzoek of is toch telefonisch onderzoek beter. De keuze voor de methodiek valt of staat met het doel en de achtergrond van uw onderzoek.

Bekijk de video

7. Analyse

Meer dan 15 vraagtypen

Vanaf het moment dat de 1e antwoorden worden gegeven kunt u een online-dashboard aanmaken. Alles volgens het ‘one-button-principe’. Met zo min mogelijk klikken uw eigen presentatie. U kunt dan kiezen voor zoveel dashboards als u wilt, en afhankelijk van uw type enquête, kunt u filters toepassen, benchmarks maken, en vragen uitsplitsen

Bekijk de video