Nieuws

- Explora-Zorg.nl

mei 18, 2017

Vanuit Explora zien we een toenemende vraag van zorginstellingen voor het beheren en/of opstarten van een eigen (patiënten)panel. Explora biedt hier uitgebreide mogelijkheden voor.

mei 1, 2017

Alle gebruikers van Explora kunnen deelnemen aan de Explora-benchmark. Dit kan eenvoudig door gebruik te maken van (onderdelen van) standaardvragenlijsten. U hoeft dus niet een gehele vragenlijst over te nemen om aan de Explora-benchmark mee te kunnen doen.

mrt 24, 2017

De Nationale Ziekenhuis Imago Benchmark, een initiatief opgezet door Newcom en NVZ, is een grootschalig landelijk imago-onderzoek onder ziekenhuizen. In juni 2017 zijn de resultaten per ziekenhuis beschikbaar.

mrt 14, 2017

Ziekenhuizen laten een verbetering zien als het gaat om imago en waardering. Toch blijven de scores voor ‘behandelen’ ruim hoger dan de scores voor ‘betrekken’. Hieruit volgt dat de klant vaak nog altijd niet centraal staat.

jan 7, 2017

In deze versie zijn de volgende nieuwe functies toegevoegd:

  • Verbetering in weergave resultaat van de Net Promotor Score;
  • Conditionele styling in een respondentkaart;
  • Vergelijkingen opnemen in een tekstgrafiek.

 

dec 9, 2016

Op 8 december j.l. heeft het seminar 'Van data naar kennis', georganiseerd door Explora en Newcom, plaatsgevonden bij het Groene Hart Ziekenhuis in Gouda. Hier lees je meer over dit seminar.

 

dec 3, 2016

De volgende functies zijn toegevoegd aan Explora:

  • Prioriteitenmatrix: Kansen, bedreigingen en verbeterpunten snel inzichtelijk;
  • Score's op kpi's eenvoudig opnemen in een lopende tekst.

 

nov 5, 2016

In deze release hebben wij de volgende mogelijkheden voor u toegevoegd:

  • Landelijke benchmark

Speciaal voor zorginstellingen hebben wij een nieuwe landelijke benchmark beschikbaar.

  • Nieuw vraagtype: Smiley

Stel tevredenheids- en scorevragen op een 2/3/5-schaal met behulp van duidelijke smileys.

okt 20, 2016

De ontwikkeling van roadmap 3 is in volle gang. Deze roadmap loopt van oktober tot december. De releases vinden plaats aan het begin van de volgende maand. De eerstvolgende release vindt plaats in het weekend van 5 november.

okt 9, 2016

Op 6 oktober heeft het seminar 'Stel je patiënt extreem centraal' plaatsgevonden bij de Nederlandse Vereniging van Ziekenhuizen in Utrecht. Hier lees je meer over het seminar.

 

jun 9, 2016

Nieuwsgierig?
Meld je snel aan voor de gebruikersdagen in juni of juli.

mei 2, 2016

Zoals u weet is er in de afgelopen periode veel tijd besteed aan de ontwikkeling van Explora. Dit blijven we uiteraard ook de komende periode doen, zodat u Explora optimaal kunt gebruiken. Roadmap #2 staat in het teken van gemak!

feb 11, 2016

We werken binnen Newcom met een 1e lijns en 2e lijns helpdesk. De 1e lijns is voor de reguliere zaken, de 2e is voor de complexere zaken. De 1e lijns kan u snel helpen met relatief eenvoudige zaken. Zij zijn bereikbaar van 8.30 tot 17 uur. Indien er een technische specialist of senior onderzoeker is gewenst, dan schakelen we de 2e lijns helpdesk voor u in.

feb 10, 2016

De basis van Explora staat. Het systeem is betrouwbaar en voldoet aan de veiligheidseisen. Het systeem sluit aan bij de mogelijkheden zoals beschreven in het voorstel en opdrachtbeschrijving van begin 2015. Toch is vernomen vanuit de gebruikers, dat een aantal (aanvullende en/of eerdere) functionaliteiten zeer gewenst is. Ook is een aantal anders gewenst dan omschreven. In de komende 3 tot 4 maanden worden de volgende functionaliteiten ontwikkeld: