Explora: voor en door de zorg ontwikkeld

Beheer nu ook je (patiënten)panel in Explora! | Explora-Zorg.nl

Beheer nu ook je (patiënten)panel in Explora!

mei 18, 2017

Wilt u uw (patiënten)panel verder professionaliseren en digitaliseren? Dit is mogelijk in Explora.

U kunt uw inschrijvingen van panelleden via een panelwebsite organiseren. Patiënten krijgen vervolgens een 'instapvragenlijst' op basis waarvan in de toekomst vragenlijsten verzonden kunnen worden op basis van specifieke kenmerken. De daarna gegeven antwoorden worden opgeslagen op het profiel van de respondent. U krijgt inzicht in het profiel van uw patiënt en leert uw patiënt écht beter kennen.

Uiteraard vertellen we u hier graag meer over. Wilt u meer informatie? Neem dan contact op via service@explora-zorg.nl of via 088 - 770 46 00.

Actueel

Let op! In verband met een grootschalige release is de tool op
zaterdag 26 mei vanaf 9.00 uur tijdelijk niet beschikbaar.

Wij adviseren om geplande uitnodigingen en/of reminders zo veel mogelijk enkele dagen voor deze release (tot donderdag 24 mei) te versturen of vanaf maandag 28 mei. Dit om te voorkomen dat een respondent die de vragenlijst wel wil invullen een ‘niet beschikbaar’-melding krijgt.

Klik op dit bericht voor meer informatie over de release.

Vanuit Explora zien we een toenemende vraag van zorginstellingen voor het beheren en/of opstarten van een eigen (patiënten)panel. Explora biedt hier uitgebreide mogelijkheden voor.

De Nationale Ziekenhuis Imago Benchmark, een initiatief opgezet door Newcom en NVZ, is een grootschalig landelijk imago-onderzoek onder ziekenhuizen. In juni 2017 zijn de resultaten per ziekenhuis beschikbaar.

Ziekenhuizen laten een verbetering zien als het gaat om imago en waardering. Toch blijven de scores voor ‘behandelen’ ruim hoger dan de scores voor ‘betrekken’. Hieruit volgt dat de klant vaak nog altijd niet centraal staat.