Explora: voor en door de zorg ontwikkeld

Release #11: dashboarding | Explora-Zorg.nl

Release #11: dashboarding

jan 7, 2017

In het weekend van 7 januari is er groot onderhoud uitgevoerd.
Er is een nieuwe versie van Onderzoekstool beschikbaar gemaakt.

In deze versie zijn de volgende nieuwe functies toegevoegd:

  • Verbetering in weergave resultaat van de Net Promotor Score

    Voor de vraagtypen, enkelkeuze & likert die een schaal van 0 - 10 hebben kan een NPS grafiek worden aangemaakt. Deze grafiek bevat: detractors, passives & promotors met eventueel een uitleg over hoe de score is berekend.

    Meer lezen over de Net Promotor Score…

  • Styling van onderdelen in een respondentkaart

    Het is vanaf nu mogelijk om de respondentkaart op bepaalde onderdelen naar wens te stylen. Op basis van bepaalde condities is het mogelijk om de weergave van de resultaten in een respondentkaart aan te passen. Het is bijvoorbeeld mogelijk om extreme scores in een afwijkende kleur te geven.

    Meer lezen over styling in de respondentkaart…

  • Vergelijkingen opnemen in een tekstgrafiek

    Deze functie maakt het mogelijk om de resultaten van een deelselectie te vergelijken met de resultaten van de gehele steekproef of een andere deelselectie.

    Het volgende is dan bijvoorbeeld mogelijk in een dashboard:
    Uw afdeling scoort ‘beter’ op tevredenheid dan de volledige organisatie.

    Meer lezen over vergelijkingen maken in een tekst…

Actueel

In deze versie zijn de volgende nieuwe functies toegevoegd:

  • Verbetering in weergave resultaat van de Net Promotor Score;
  • Conditionele styling in een respondentkaart;
  • Vergelijkingen opnemen in een tekstgrafiek.

 

Op 8 december j.l. heeft het seminar 'Van data naar kennis', georganiseerd door Explora en Newcom, plaatsgevonden bij het Groene Hart Ziekenhuis in Gouda. Hier lees je meer over dit seminar.

 

De volgende functies zijn toegevoegd aan Explora:

  • Prioriteitenmatrix: Kansen, bedreigingen en verbeterpunten snel inzichtelijk;
  • Score's op kpi's eenvoudig opnemen in een lopende tekst.

 

Op 6 oktober heeft het seminar 'Stel je patiënt extreem centraal' plaatsgevonden bij de Nederlandse Vereniging van Ziekenhuizen in Utrecht. Hier lees je meer over het seminar.

 

We werken binnen Newcom met een 1e lijns en 2e lijns helpdesk. De 1e lijns is voor de reguliere zaken, de 2e is voor de complexere zaken. De 1e lijns kan u snel helpen met relatief eenvoudige zaken. Zij zijn bereikbaar van 8.30 tot 17 uur. Indien er een technische specialist of senior onderzoeker is gewenst, dan schakelen we de 2e lijns helpdesk voor u in.