Explora: voor en door de zorg ontwikkeld

Release #10: prioriteitenmatrix | Explora-Zorg.nl

Release #10: prioriteitenmatrix

dec 3, 2016

In deze release hebben wij de volgende mogelijkheden voor u toegevoegd:

  • Prioriteitenmatrix

    Op eenvoudige wijze de belangrijkste verbeterpunten inzichtelijk? Dat kan met de Prioriteitenmatrix.

    In deze matrix zet u de resultaten van enkele scorevragen uit op twee assen, bijvoorbeeld tevredenheid en belangrijkheid. En de aspecten die u dient te verbeteren of juist dient te behouden, worden duidelijk weergegeven.

    Meer informatie over de Priotiteitenmatrix…

  • Nieuwe grafiektype met lopende tekst

    Het is nu mogelijk om in de vrije tekst van een online dashboard resultaten weer te geven. Hiermee kunt in een lopende tekst bijvoorbeeld score's op kpi's tonen.

    Meer informatie over vrije teksten in een dashboard…

Actueel

In deze versie zijn de volgende nieuwe functies toegevoegd:

  • Verbetering in weergave resultaat van de Net Promotor Score;
  • Conditionele styling in een respondentkaart;
  • Vergelijkingen opnemen in een tekstgrafiek.

 

Op 8 december j.l. heeft het seminar 'Van data naar kennis', georganiseerd door Explora en Newcom, plaatsgevonden bij het Groene Hart Ziekenhuis in Gouda. Hier lees je meer over dit seminar.

 

De volgende functies zijn toegevoegd aan Explora:

  • Prioriteitenmatrix: Kansen, bedreigingen en verbeterpunten snel inzichtelijk;
  • Score's op kpi's eenvoudig opnemen in een lopende tekst.

 

Op 6 oktober heeft het seminar 'Stel je patiënt extreem centraal' plaatsgevonden bij de Nederlandse Vereniging van Ziekenhuizen in Utrecht. Hier lees je meer over het seminar.

 

We werken binnen Newcom met een 1e lijns en 2e lijns helpdesk. De 1e lijns is voor de reguliere zaken, de 2e is voor de complexere zaken. De 1e lijns kan u snel helpen met relatief eenvoudige zaken. Zij zijn bereikbaar van 8.30 tot 17 uur. Indien er een technische specialist of senior onderzoeker is gewenst, dan schakelen we de 2e lijns helpdesk voor u in.